حرف‌هاي خودماني درباره سربازي اختياري

تازه ترين اخبار و اطلاعات دنياي هاليوود را در اين خبرنامه دنبال كنيد.

حرف‌هاي خودماني درباره سربازي اختياري

۹ بازديد

بازار تغيير اوضاع نظامي از اواخر سال گذشته داغ بوده است. از بار سنگين كهولت سن نويسنده در اينجا استفاده مي شود و اكنون متولدين 1982 به سربازي اعزام شده اند و اين خبر بار ديگر به سوخت بازار گرم نظامي تبديل شده است. به گزارش ايران تودي ، روزنامه جام جم بعدا نوشت واكنش …

حرف‌هاي خودماني درباره سربازي اختياري https://iranian-today.ir/حرف‌هاي-خودماني-درباره-سربازي-اختيار/ ايران تودي Thu, 15 Apr 2021 11:57:13 0000 عمومي https://iranian-today.ir/حرف‌هاي-خودماني-درباره-سربازي-اختيار/ بازار تغيير اوضاع نظامي از اواخر سال گذشته داغ بوده است. از بار سنگين كهولت سن نويسنده در اينجا استفاده مي شود و اكنون متولدين 1982 به سربازي اعزام شده اند و اين خبر بار ديگر به سوخت بازار گرم نظامي تبديل شده است. به گزارش ايران تودي ، روزنامه جام جم بعدا نوشت واكنش …

بازار تغيير اوضاع نظامي از اواخر سال گذشته داغ بوده است. از بار سنگين كهولت سن نويسنده در اينجا استفاده مي شود و اكنون متولدين 1982 به سربازي اعزام شده اند و اين خبر بار ديگر به سوخت بازار گرم نظامي تبديل شده است.

به گزارش ايران تودي ، روزنامه جام جم بعدا نوشت واكنش اقشار مختلف جامعه نسبت به اين واقعه مهم در زندگي پسران ايراني متناقض است. برخي مي گويند كه ارتش بيشتر يك نفر را مي كشد ، احتمالاً يكي از كساني كه بيش از 10 سال از آن خدمت دو ساله را به ياد مي آورند. برخي اين نوع خدمت سربازي را شديداً مورد انتقاد قرار داده و آن را تلفات جاني خوانده اند. از اين گذشته ، ارتش هنوز آميخته است.

مام وطن

بسيار عجيب است كه بپرسيم چرا خدمت سربازي به يك زن داده شده است ، اما در نهايت هر كشور به يك سرباز و نيرويي نياز دارد كه بتواند به اصطلاح Herr را تشخيص دهد و خلاصه اينكه خداي ناكرده امنيت و هزار مشكل ديگر را فراهم كند اتفاقي روي زمين افتاد ، حداقل او مي دانست كه چگونه با سلاح و دفاع كار كند. با اين حال ، مدت طولاني جنگ هاي تن به تن با هزينه هاي زيادي به پايان رسيده است و اين كشور به سربازاني نياز دارد كه بتوانند در برابر جنگ هاي اقتصادي ، فرهنگي و ساير جنگ ها مقاومت كنند. اما اگر در گوشه اي از اين كشور پهناور احساس امنيت مي كنيد ، يك دليل آن سربازان است.

يك داستان قديمي

ناپلئون خواستار خدمت سربازي شد. در زماني كه ارتش هاي مدرن در جهان در حال تأسيس بودند ، ملت ها براي اهداف نظامي به قدرت افراد آزاد نياز داشتند و از آن زمان به بعد نظام وظيفه راهي براي تأمين منابع نظامي سازمان هاي نظامي در دولت هاي مدرن بود. خدمت سربازي در ايران نيز سابقه طولاني دارد ، هرچند كه نظام وظيفه به دوران قاجار توسط امير كبير باز مي گردد ، وي روستاييان را مجبور به پرداخت ماليات جوانان به دولت مي كرد. البته قانون خدمت وظيفه در سال 1950 به طور جامع تري توسط مجلس شوراي ملي تصويب شد و در سال 1963 به دليل جنگ پس از انقلاب تغيير يافت و آخرين بازنگري در قوانين مربوط به ارتش در سال 1990 انجام شد. اما او هميشه مورد انتقاد قرار مي گرفت.

او از ما بهتر است

فيلم هاي زيادي در مورد جنگ و دفاع ملي ساخته شده است ، چه در داخل و چه در خارج ، كه اهميت وجود را در كنار رنج سربازان در ميدان جنگ نشان مي دهد. آخرين سال 1917 بود كه سال گذشته از تلويزيون پخش شد.

قانون هر كشور به نوعي با ارتش مرتبط است. به عنوان مثال ، تمايل گروهي از دختران كشورمان به سربازي در برخي كشورها بي معني است و با استفاده از چوب و چوب انجام مي شود. در هر كشوري سن و حقوق يك سرباز و اهميت و شأن يك سرباز در همه جا يكسان است. اما موضوع اين كار مسئله اجبار و اراده است. اجباري كمتر از يك سال ، اجباري بيش از يك سال ، اختياري و تركيبي و غيره در پايين صفحه كشورهايي قرار دارند كه با اين مسئله روبرو هستند و ما جداگانه به آنها مي پردازيم.

چرا اينقدر خوب هستي

خدمت سربازي علي رغم انتقادات ، بدون شك مزاياي شخصي و اجتماعي زيادي به همراه دارد. به عنوان مثال ، صبح ، ظهر و شب ، قطعاً تجربه زندگي مستقل و خارج از خانواده مسير را تغيير مي دهد ، به اين ترتيب مي توانيد غذاي مورد نظر خود را پيش روي عزيزان خود بگذاريد و خيريه مضاعف بخوريد. از زندگي آنها براي مقابله با مشكلات و دشواري ها ، افزايش استقامت سرباز و صبح ها خسته از خواب بيدار شدن ، زندگي در حداقل شرايط ، افزايش احساس مسئوليت ، اعمال نظم و نظم در لغزش هاي بدون برنامه و عدم مسئوليت در كارهاي خانه ، كار در گروه ها و سازمانها براي منافع و تجربه شخصي و تحمل سربازان ديگر در حالي كه ياد مي گيرند زندگي كنند ، يكي از مزاياي اجتماعي سربازي است كه تا زماني كه برادر نداشته باشيد اهميت آن را نمي فهمد.

اگر يكي بودي چه مي كردي!

اصولاً پسران در سن 18 سالگي وارد دوره عزاي ملي مي شوند. در برخي موارد ، حتي اگر تحصيلات مانند شخصيت آنها نيست ، آنها براي تعويق خدمت سربازي تا آخر عمر به آموزش متوسل مي شوند و همين نارضايتي ما باعث مي شود كه سال گذشته نزديك به سه ميليون سرباز وظيفه باشيم!

جدا از اتلاف وقت و انرژي كه همه قبل از بحث در مورد اختلافات نظامي درباره آن صحبت مي كنند ، يكي از مهمترين انتقادات خدمت سربازي اين است كه يك سرباز با توجه به توانايي و حرفه خود فراخوانده نمي شود. در چهارراه به عنوان پليس راهنمايي و رانندگي البته قوانين اساسي در قانون اساسي وجود دارد كه اميدواريم به درستي و كامل اجرا شود. در مورد حقوق فردي سربازان و توجه به ماديات و معيشت ، معيشت ، غذا و لباس خانواده سرباز در حين خدمت هيچ مشكلي وجود ندارد.

شايد بزرگترين ضعف (كلمه اول كد) سربازي كه بر والدين خود تأثير مي گذارد عدم آموزش وي براي سربازان باشد. به خصوص جواناني كه در سنين پايين تر به خدمت سربازي فراخوانده مي شوند و نسبت به ساير سربازان حساسيت بيشتري نشان مي دهند.

آخر چيست؟

اينجوري به نظر نرسيد آيا واقعاً انتظار داريد كه ما بگوييم هركسي كه مي خواهد به ارتش بپيوندد حق است؟ سردار كمال همانطور كه مي خوانيد و اگر نخوانده ايد ، حالا برويد و بخوانيد ، گفتند اوضاع كشوري كه به سرباز نياز دارد چگونه است. اما شك نكنيد كه گردن ما آماده است تا براي شما پاره شود و حقوق شما را از هر كسي و در همه جا بگيرد. خواسته ما چيزي بيش از اصلاح قوانين نظامي و تمركز بر توانايي همه براي خدمت در ارتش و از همه مهمتر ايجاد فضاي جذاب ، روشن و انگيزشي براي پسران با حداكثر سه گزينه براي ادامه تحصيل ، كار يا تحصيل نيست. ارتش ، جوانان و جوانان در مقابل آنها ايستادند. آخرين چيزي كه آنها انتخاب خواهند كرد اين عمل مقدس و مهم نيست.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.