اهتمام ويژه براي هوشمندسازي پليس در سال جديد

تازه ترين اخبار و اطلاعات دنياي هاليوود را در اين خبرنامه دنبال كنيد.

اهتمام ويژه براي هوشمندسازي پليس در سال جديد

۶ بازديد

دستيار هماهنگ كننده ناجا گفت: نيروي انتظامي الگويي در تهيه پروتكل هاي انتظامي و بهداشتي در بين نيروهاي مسلح بود زيرا توانست توانايي هاي پزشكي خود را به موقع و در حد توان خود افزايش دهد. به گزارش ايران تودي ، سردار محمدعلي نوري نژاد وي در بيست و پنجمين كنفرانس ملي فرماندهان ، معاونين …

اهتمام ويژه براي هوشمندسازي پليس در سال جديد https://iranian-today.ir/اهتمام-ويژه-براي-هوشمندسازي-پليس-در-سا/ ايران تودي Sat, 10 Apr 2021 20:46:42 0000 حوادث https://iranian-today.ir/اهتمام-ويژه-براي-هوشمندسازي-پليس-در-سا/ دستيار هماهنگ كننده ناجا گفت: نيروي انتظامي الگويي در تهيه پروتكل هاي انتظامي و بهداشتي در بين نيروهاي مسلح بود زيرا توانست توانايي هاي پزشكي خود را به موقع و در حد توان خود افزايش دهد. به گزارش ايران تودي ، سردار محمدعلي نوري نژاد وي در بيست و پنجمين كنفرانس ملي فرماندهان ، معاونين …

دستيار هماهنگ كننده ناجا گفت: نيروي انتظامي الگويي در تهيه پروتكل هاي انتظامي و بهداشتي در بين نيروهاي مسلح بود زيرا توانست توانايي هاي پزشكي خود را به موقع و در حد توان خود افزايش دهد.

به گزارش ايران تودي ، سردار محمدعلي نوري نژاد وي در بيست و پنجمين كنفرانس ملي فرماندهان ، معاونين ، روسا و مديران ناجا ، به تشريح فعاليت هاي نيروي انتظامي در سال 1999 پرداخت و گفت: ناجا علاوه بر مسئوليت هاي خاص و اختصاصي خود ، در همه زمينه ها با تمام فرصت ها و توانايي ها كار كرده و درخشيده است . كافي.

پليس با بيان اينكه يكي از مهمترين مأموريت ها سال گذشته مبارزه با كرونا بود ، گفت كه اين نمونه اي از تدوين نظم و انضباط و پروتكل هاي بهداشتي در بين نيروهاي مسلح است تا بتوانند به موقع توانايي هاي پزشكي خود را افزايش دهند. فرصت هاي موجود

معاون هماهنگ كننده ناجا با بيان اينكه كار در پليس تعطيل نيست گفت: نيروهاي پليس در اين مدت جلسات زيادي را در قالب كنفرانس هاي ويدئويي برگزار كردند كه خدا را شكر با همكاري كاركنان خوب بود.

وي ادامه داد: در اين مدت نماينده مجلس توانست حدود 30 ميليون ماسك توليد و توزيع كند و همه رده هاي مربوطه روي اين موضوع كار مي كردند.

نوري نژاد سپس به اولويت هاي سال 1400 پرداخت و گفت: اهداف عملياتي براي همه اولويت هاي سال نو پيش بيني شده است و سعي خواهيم كرد شعار سال تهيه شده توسط مقام معظم رهبري را تحقق بخشيم. پشتيباني كه “اشكال زدايي” نام دارد ، بياييد با برنامه ريزي اصولي گام هاي جدي برداريم.

وي ادامه داد: ستاد كل نيروهاي مسلح از اجراي برنامه هاي سال 1400 حمايت خوبي كرد و وام هاي مساعد در نظر گرفته شد.

دستيار هماهنگ كننده ناجا با تأكيد بر اينكه بهبود معيشت كارگران در سال 1400 يكي از اولويت ها بود ، اظهار كرد: به هيچ يك از كارگران معيشت ، مسكن ، درآمد و غيره پرداخت نشده است. بايد دقت شود تا در اجراي صحيح مأموريت ها نقش موثري ايفا شود.

نوري نژاد همچنين بر اهميت تدبير در ناجا به عنوان يكي از اولويت هاي دهه 1400 تأكيد كرد: تاكنون اقدامات خوبي در اين زمينه انجام شده است. از طرف ديگر با برنامه ريزي اصولي بايد توجه ويژه اي به همه اهداف در اين زمينه داشته باشيم.

معاون هماهنگ كننده ناجا گفت: تخصيص اعتبارات لازم در سال جديد ، نوسازي و تجهيز كلانتري ها و پاسگاه ها نيز بايد مورد توجه قرار گيرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس نوري نژاد ، وي همچنين با اشاره به اهميت آمادگي جسماني اظهار داشت: تربيت بدني و سلامتي نيز موارد مهمي هستند كه نياز به توجه ويژه دارند ، زيرا در انجام صحيح وظايف خود موثر خواهند بود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.