آقاي مجري، خانم كارشناس، لازم نيست مقاومت را به ما ياد بدهيد!

تازه ترين اخبار و اطلاعات دنياي هاليوود را در اين خبرنامه دنبال كنيد.

آقاي مجري، خانم كارشناس، لازم نيست مقاومت را به ما ياد بدهيد!

۱۱ بازديد

تيراندازي ها يكي و دو بار تا و بعد از شب هاي نوروز ادامه داشت. وضعيت عجيبي بود. حتي چند ساعت مانده به پايان سال ، صداي سيگنال قرمز در راديو و تلويزيون در اواسط زندگي به گوش مي رسيد كه براي تحويل سال نو در شهر ، به رنگ قرمز و سفيد آماده مي …

آقاي مجري، خانم كارشناس، لازم نيست مقاومت را به ما ياد بدهيد! https://fun4all.ir/آقاي-مجري،-خانم-كارشناس،-لازم-نيست-مقا/ سرگرمي براي همه Thu, 18 Mar 2021 19:16:08 0000 عمومي https://fun4all.ir/آقاي-مجري،-خانم-كارشناس،-لازم-نيست-مقا/ تيراندازي ها يكي و دو بار تا و بعد از شب هاي نوروز ادامه داشت. وضعيت عجيبي بود. حتي چند ساعت مانده به پايان سال ، صداي سيگنال قرمز در راديو و تلويزيون در اواسط زندگي به گوش مي رسيد كه براي تحويل سال نو در شهر ، به رنگ قرمز و سفيد آماده مي …

تيراندازي ها يكي و دو بار تا و بعد از شب هاي نوروز ادامه داشت. وضعيت عجيبي بود. حتي چند ساعت مانده به پايان سال ، صداي سيگنال قرمز در راديو و تلويزيون در اواسط زندگي به گوش مي رسيد كه براي تحويل سال نو در شهر ، به رنگ قرمز و سفيد آماده مي شد. در شهرهاي هدف ، پناهگاه ها ، پناهگاه هاي امن يا ساير شهرها ، مجريان راديو ، راديو و تلويزيون در آن زمان برنامه هاي معمول را هنگام تماشا يا گوش دادن قطع مي كردند ، در عين حال آرامش و اميد را به همراه مي آوردند. ادبيات حماسي آن سالها. مردم به استقامت فراخوانده مي شدند ، در آن روزها لازم نبود مجري تلويزيون يا كارشناس يا مجري راديو سخت تلاش كند تا حرف هايش به ذهن خطور كند و او را باور كند ، زيرا ما مي دانستيم كه او با ديگران در يك سطح مساوي است ، حتي در بعضي از ما كه موشك شليك كرديم. ما در شهرهاي هدف بمب نبوديم ، در وضعيت خطرناك تري قرار دارد ، كافي بود سخنان وي را بپذيريد ، حتي اگر گاهي اوقات حماسه اي اغراق آميز داشته باشند. لحن و آنها را در كنار ما در نظر بگيريد.

سالها از آن روزها مي گذرد ، در آستانه سال جديد ، در شرايطي كه از نظر فشارهاي اقتصادي ، مشكلات مشابه آن دوره نيست ، يا به گفته برخي مقامات ، حتي دشوارتر از آن دوره است ، گرچه براي سالها ، تلويزيون منبع اخبار نبوده است. اين روزها با كمك شبكه هاي اجتماعي يكي از سخنراني هاي يكي از مجريان رسانه ملي ديده مي شود كه در آن او خواستار مقاومت در برابر شرايط براي تحمل شرايط است ، اما به نظر مي رسد از نظر ماركس ، وقايع نسخه كمدي واقعه غم انگيز قبلي اين دعوت از مقاومت ميزبان خنده دار ، تصنعي به نظر مي رسد ، نه تنها اميدي ايجاد نمي كند بلكه احساس بدي به ما مي دهد. همانطور كه مي دانيم او تازه از سفر به فرنگ بازگشته است ، وقتي اطمينان يافت كه خانواده اش در مكاني امن و امن زندگي خواهند كرد ، اكنون او آنها را به ايستادگي و مقاومت دعوت مي كند. ما هنوز كسي را كه به عنوان يك متخصص به نظر مي رسد براي دعوت از ما به تحمل ، رضايت ، كم خوردن يا نخوردن دعوت مي كند به منظور غلبه بر اين شرايط دشوار ، به پايان رسانده ايم. باز هم سخنان او خوب نمي نشيند و سخنان او مخاطب را اذيت نمي كند. هيچ كس سخنان او را نمي پذيرد ، زيرا همين چند نكته وقتي او به قيمت مرغ اشاره مي كند ، معلوم مي شود كه او نه تنها در كنار مخاطبان خود نيست ، بلكه پاي او به غير از سوپرماركت هاي لوكس شهر نيز نرسيده است. ست مرغ منجمد. بازار روز تالار شهر خالي است ، نسخه پيچيده است.

اين تصوير شكاف در “مخاطبان” رسانه ملي را نشان مي دهد كه همچنان در حال گسترش است.

فقط يك اكراه ، ترحم براي سرمايه بودجه دولت باقي مانده است كه به پاي اين صدا و سيما ، كارشناسان مي افتد و نتيجه اي جز سلب اعتماد مردم از رسانه ملي ندارد.

5757

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.