كاهش آمار فوتي‌هاي كرونا با مراجعه زودهنگام مبتلايان به مراكز درماني

تازه ترين اخبار و اطلاعات دنياي هاليوود را در اين خبرنامه دنبال كنيد.

كاهش آمار فوتي‌هاي كرونا با مراجعه زودهنگام مبتلايان به مراكز درماني

۱۸ بازديد

اساتيد دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي مراجعه ديرهنگام به مراكز درماني را يكي از مهمترين مشكلات در درمان بيماران ويروس كرونا و معاينه براي اطلاع رساني مراجعه به مراكز درماني و اطلاع رساني به مردم و شناسايي سريعتر بيماران عنوان كردند. دكتر حسين اردهالي ، در مصاحبه با ايران تودي ، عضو هيئت علمي دانشگاه …

كاهش آمار فوتي‌هاي كرونا با مراجعه زودهنگام مبتلايان به مراكز درماني https://iranian-today.ir/كاهش-آمار-فوتي‌هاي-كرونا-با-مراجعه-زو/ ايران تودي Thu, 11 Feb 2021 08:13:38 0000 اجتماعي https://iranian-today.ir/كاهش-آمار-فوتي‌هاي-كرونا-با-مراجعه-زو/ اساتيد دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي مراجعه ديرهنگام به مراكز درماني را يكي از مهمترين مشكلات در درمان بيماران ويروس كرونا و معاينه براي اطلاع رساني مراجعه به مراكز درماني و اطلاع رساني به مردم و شناسايي سريعتر بيماران عنوان كردند. دكتر حسين اردهالي ، در مصاحبه با ايران تودي ، عضو هيئت علمي دانشگاه …

اساتيد دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي مراجعه ديرهنگام به مراكز درماني را يكي از مهمترين مشكلات در درمان بيماران ويروس كرونا و معاينه براي اطلاع رساني مراجعه به مراكز درماني و اطلاع رساني به مردم و شناسايي سريعتر بيماران عنوان كردند.

دكتر حسين اردهالي ، در مصاحبه با ايران تودي ، عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي وي با تأكيد بر نقش مهم احيا در درمان بيماري حاد ويروس كرونا قلب ، گفت: اكثر بيماران مبتلا به بيماري ويروس كرونا قلب در خانه بهبود مي يابند و برخي نيز با اكسيژن و دارو در بخش هاي طبيعي بستري مي شوند و بلند كردن بدن مهم است.

در بخش مراقبت هاي ويژه ، بيمار در بخش مراقبت هاي ويژه به طور مداوم و با پيگيري فوري تحت نظر قرار مي گيرد و علاوه بر درمان هاي پيشرفته تنفسي و دارويي ، بهبود مراقبت هاي تنفسي و مراقبت بهتر از زندگي ، شانس بهبودي بيمار را افزايش مي دهد.

اين استاد دانشگاه با تأكيد بر لزوم گسترش دپارتمان هاي ويژه در بيمارستان ها براي ارائه خدمات بيشتر به بيمارستان ها ، گفت: گسترش دپارتمان هاي ويژه در دستور كار سياست گذاران سلامت كشور قرار دارد و اجراي آن در بحران جويد تسريع شده است.

وي با اشاره به افزايش تعداد تخت هاي احيا در بيمارستان ها در بخش هاي دولتي و غيردولتي ، نظامي و تأمين اجتماعي گفت: البته در طي شيوع بالاي بيماري ، تعداد فزاينده اي از بيماران ، جسمي فضا ، كادر پزشكي ، فرصت ها و تجهيزات دارويي ؛ اما خوشبختانه برخي از كمبودها در كشور ما كه به دنبال هماهنگي بين بخشي است و بيماران را از مراكز داراي امتياز كمتر به مراكز پيشرفته تر مي فرستد ، برطرف شده است كه مي تواند به مديريت درمان و كاركنان اطلاعات هر دانشگاه

دكتر. اردهالي با اشاره به اهميت استاندارد سازي عملكرد بيمار در واحدهاي مراقبت ويژه ، بر نقش احيا در درمان بيماران مبتلا به بيماري ويروس كرونا قلب تأكيد كرد. به همين دليل ، بر اساس نشانه ها و اولويت ها ، بيماران بدحال بايد سريعاً “آزمايش” شوند تا اطمينان حاصل شود كه از نظر درمان مناسب عقب نيستند.

پزشك احيا با تأكيد بر اهميت فعاليت بيمارستان ها مطابق با دستورالعمل هاي استاندارد بين المللي ، سياست ها و پروتكل هاي درماني گفت: بنابراين ، درمان بايد براساس پروتكل هاي از پيش تعيين شده انجام شود ؛ به عبارت ديگر ، واحدهاي متوسط ​​، حاد و متوسط ​​بايد براساس به شرايط بيمار و خدمات پزشكي و تغذيه اي بايد در بيمارستان هاي تخصصي ارائه شود.

شهيد بهشتي ، مدرس دانشگاه علوم پزشكي با بيان اينكه يكي از بزرگترين مشكلات در درمان بيماري هاي قلبي عروقي ، دير رسيدن برخي بيماران است ، گفت: اگر بيماران را به موقع معالجه كنيم ، مي توان از بسياري از مرگ هاي عروق ويروس كرونا پيشگيري كرد. از اميد ، بعضي از افراد وقتي كار تمام شد و ديگر اقدامات درماني مسئوليتي ندارند نسبت به اين موضوع بي تفاوت هستند.

وي با تأكيد بر اهميت آموزش و آگاهي بخشي به بيماران در مورد مراجعه زودهنگام به مراكز درماني ، انجام معاينات براي شناسايي سريعتر بيماران ، اظهار داشت: شناسايي و كنترل به موقع بيماران و ارتباط نزديك آنها ، سپس درمان سريعتر و قرنطينه و انزواي بيماران از بسياري از كرونرها جلوگيري مي كند. مرگ قطعاً گرفته خواهد شد.

اردالهي ، كه يكي از سخنرانان پنجمين كنگره سلامت مردان با موضوع “نقش احيا در كويد 19” بود ، با پيروي از اصول بهداشت عمومي و پروتكل هاي بهداشتي مانند پوشاندن ، فضاي فيزيكي ، بهداشت سطح و شستشوي منظم دست به پايان رسيد. و پيشگيري بر هدف كلي جلوگيري از شيوع موجودات غير ضروري و بيماريها در مكانهاي شلوغ تأكيد كرد.

به گزارش ايران تودي ، كنگره سلامت مردان از 30 بهمن تا 3 اسفند برگزار مي شود و همه علاقه مندان مي توانند با مراجعه به لينك https://vc1.vums.ac.ir/salamat در مورد سخنراني ها و محتواي كنگره اطلاع دهند. .

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.